Ursäkta er inte!

Något som ni läsare ibland gör när ni kommenterar är att skriva något i stil med "inget illa ment" osv. Gör inte det! 

Självklart så förstår vi att det ni skriver inte är illa menat, det förklarade jag ju också lite grann i mitt "attityd-inlägg" men tänkte att jag skulle ta det lite närmre. Vi älskar alla våra läsare, all of you, allihop, tout le monde! Oavsett vad ni skriver så tar vi för givet att ni inte menar något illa, för det är den inställningen vi väljer att ha mot er. Vi är ju inte mycket för det här med att provocera, skryta och försöka trycka ner andra, så varför skulle då ni vara det? 

Det är skönt att ha det så, och det är faktiskt sällan vi får negativa kommentarer. Tror aldrig vi fått något elakt skrivet i kommentarer till och med, och det är vi stolta över. Kanske att vår inställning smittar av sig lite på er läsare? Det lockar ju mycket mer att trycka ner en äckligt självgod person, så att den fattar att det är på jorden man ska vara. Det har man själv varit nära att göra ett antal gånger, man är väl ingen ängel..! Dock så är det skillnad på att vilja göra och att faktiskt göra. 

Sen att ni påpekar om vi missmartchar hit och dit och att ni tycker att det är fult, det är en annan sak tycker vi. Ni har rätt till eran egen åsikt, och i och med att vår blogg är fri att kommentera så har ni också rätt att uttrycka den. Det är så många bloggare som tar negativa kommentarer så hårt, som personliga påhopp. Vad fasan spelar det för roll att jag tävlade med svart sadel och brunt träns på Bingo en gång och en av der tyckte att det var fult? Jag själv tyckte inte heller det var så värst snyggt, så varför ska jag då bli upprörd och känna mig kränkt hallå. 

Kanske att detta gör att ännu fler av er vågar kommentera i fortsättningen, vem vet? Svarar ju dessutom på i princip alla kommentarer (om dom inte tappas bort i arkivet) också, så det är bara roligt! :D





Kommentarer
Postat av: Lovisa

Ja helt rätt :D Det är ju också kul att få veta vad ens läsare tycker och man får ju liksom räkna med att få veta sina läsares åsikter om man väljer att blogga liksom :)

Jättebra blogg måste jag bara säga, även fast jag säkert har sagt det förr!!



Jag är sjukt imponerad av att det gick att få Vendela så himal fin, har ju följt dig ända sen din egna blogg och hon har verkligen utvecklats hur mkt som helst :D Fin ponny!!!!!

Och jag tycker också att Artie är jättefin såklart hihi! Du rider honom jättebra Isabelle!

2011-07-25 @ 14:57:03
URL: http://lvdressyr.blogg.se/
Postat av: Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst

Åh, ytterligare en gång då ni har rätt :D



Det här är faktiskt världens bästa blogg, ni kommer komma upp i toppen, det kan jag slå vad om :D

2011-07-26 @ 12:36:19
URL: http://lizzylover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback