Sjuk

Hej hopp, här ligger jag hemma i min säng och mår dåligt!

Var iväg på studentkryssning tis-ons så onsdag blev vilodag för Kala. Igår så red jag henne ett riktigt pass i alla gångarter och jag tyckte det gick jättebra! Fick superkänsla framför allt i galoppen. Traven var lite hastig, hittade inte riktigt schwunget förrän på slutet. Hade nog att göra med vilan, hon låg på i handen ganska mycket och jag var lite trött och matt i kroppen. Kände på lite förvänd galopp för första gången och det gick verkligen asbra, Gud så duktig hon är! Jag älskar verkligen att rida förvänd, så det kommer bli toppenbra tror jag.

La ner henne och hittade lugnet och stretchen i stegen i traven, nöjd matte och nöjd häst! Myskväll hos issa sen med mat och satc, alltid lika kul! Och nu inatt så fick jag massa feber och frossa. Tagit tablett och mår bättre men gissa hur det känns att inte få rida ut i solen?!

Visar lite bilder på min fina tjej <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback