Uppdatering från mig

 Hej hej! Vi har ju inte officiellt avslutat den här bloggen på något sätt, så tänkte att varför inte slänga upp ett litet inlägg och visa att jag faktiskt lever. Som ni har märkt har både jag och Freddi lagt  Tävlingsduon åt sidan. Jag känner själv när jag kollar tillbaka i vårt arkiv att det är väldigt trisst, då bloggen ändå var väldigt bra en period. Men tyvärr är det så att båda har för mycket annat runt omkring och bloggen blir ju bara som bäst då båda engagerar sig och lägger ner tid. Vilket vi känner att vi inte har.
 
Men kan i alla fall säga att allt går fortfarande toppen med Artie. Har inte tävlat något i år dock, ni som hängt med ett tag vet ju att jag låg på sjukhus en period i vintras/våras. Sedan dess har jag inte riktigt haft motivation till att tävla och därför helt enkelt inte gjort det. Däremot har jag tränat en del och Artie känns bättre än nånsin, så snart ska vi ut på banorna igen :D
 
Tänkte visa er två små klipp från förra Daniel träningen i torsdags. Vi jobbade mycket med vägar så blev lite halvt banhoppning. Artie kändes superfin och vi avslutade med en bana på 120/130, så jag var supernöjd :D
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback