Tisdag 25e september

Var i förmiddags i stallet och red ut på Artie. Hade först tänkt rida på banan men när jag väl var där hade jag ingen lust alls för ett dressyrpass. När inspirationen ligger på noll är det mycket bättre att ta en uteritt istället för att få ett katastrofpass på banan, bara för man inte hade några idéer. Så så fick det bli, en mysig tur i skogen istället. Artie har dessutom gått på banan de två senaste dagarna och gjort jättebra ifrån sig. Så på så sätt passade det helt enkelt bättre med skogen idag.
 
Nu har jag precis duschat och ska strax börja fixa mig inför jobbet. Jag börjar klockan 16 så har fortfarande en del tid på mig innan jag ska åka. Ska hinna göra någon sorts lunch till mig också innan dess!
 

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Du tog studenten i våras väl? :D Grattis i efterskott iaf (om man nu säger så?haha:P)

Svar: Tack så mycket! :D
tavlingsduon.blogg.se

2012-09-26 @ 00:25:34
URL: http://mikzzan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback