Onsdag 27e September

Idag har jag en mycket längre arbetsdag än jag brukar, jobbar från 11-20. Direkt efter jobbet tar jag tåget upp till Stockholm för att träffa min pojkvän. Hade egentligen hunnit rida innan, men hade blivit lite småstressigt med tanke på att jag måste duscha osv. Så Freddi var riktigt snäll och erbjöd sig att rida honom. Att behöva gå upp 6.30 och sen jobba ett 9-timmarspass tar rätt mycket på en, så det passade jättebra att hon ville rida.
 
Förhoppningsvis uppdaterar hon lite här sen om hur det gick att rida. Om ni undrar hur det blir i helgen med Artie, så är det så att han har en medryttare vid namn Amanda som hoppar in när jag åker bort. Det känns verkligen som en lättnad för mig att han blir riden när jag åker bort, eftersom han är en häst som gillar att jobba. Han trivs med få uppmärksamhet och att bli motionerad dagligen. Då är det bara roligt att någon annan kan hjälpa mig eftersom jag brukar åka bort ungefär varannan helg.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback