Lacken

Hatarhatarhatar att blogg.se mobilapp aldrig skickar det som man vill publicera. Skulle visa en bild på min supersnygga nya tröja som invigdes idag - men icke! Det funkade verkligen inte. Jaja, alla som funderar på nåt snyggt från HV Polo borde passa på att kolla på Hööks nu. Handlar du för över 300 så följer nämligen ett skitsnyggt iphoneskal med. Passar både 4 och 4S!

I övrigt så umgås jag med Gustav ikväll. Vi har åkt runt i "min" gula bil (min över helgen när pappsen är utomlands), ätit thaimat och nu blir det film. Hoppas att alla ni läsare har en bra kväll också!

Här får ni en titt på fleecen, dock är den blåare egentligen!

Kommentarer
Postat av: Julia

Så himla roligt att ni är tillbaka på bloggen!!

2012-09-28 @ 22:39:25
URL: http://ohjuliet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback