Hej på er!

Som ni vet så är jag hästlös för tillfället, eller ja, har varit i en månad nu. Längsta uppehållet jag haft på åtta år. Helt galet! Dock så är det inte något jag är frivilligt. Trodde faktiskt att mitt intresse sinat en aning, och hade bestämt mig för att om jag inte kunde ha kvar Qarlos så skulle jag inte orka leta ny häst. 
 
Där hade jag tokfel, för som jag letat och vilken motivation det väckt! Har provridit ca tio hästar och på måndag så ska en speciellt utvald besiktigas. Vi får hoppas att hon går igenom så att jag får presentera henne för er. I så fall så lovar jag att ni ska få följa vår resa från start, det låter väl ganska roligt!? 
 
Eftersom jag typ taggat ihjäl mig också så har jag passat på att städa ur mitt skåp i stallet rejält, tvättat massa saker så att allt är fräscht och sådär. Skrubbat alla borstar och fixat och donat, med andra ord. Shoppade rejält på Hööks också, tänkte att jag skulle passa på vid tillfälle att visa vad jag köpte för grejer. Blev en del nya kläder, då min ridgarderob behövde en uppdatering. Vet att jag helt gått emot dyra ridkläder tidigare, men fasan så kul det är att rida när man känner sig riktigt fab! ;) 
 
Nu så ska jag och min syster ut och handla lite, klarade nämligen KÖRKORTET idag!!!! ÅÅÅÅÅH :D 
 
Blir en bild på en överlycklig Freddi, plus att ni får en liten glimt av min (förhoppningsvis!!) blivande kompanjon
 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vad kul att ni båda är tillbaka nu! Älskar eran blogg och har saknat den :D

2012-09-25 @ 20:13:39
Postat av: Jessica

Åh vad kul för dig!! Håller alla tummar jag har!

2012-09-25 @ 20:45:15
URL: http://dalaryttarna.blogg.se
Postat av: Mikaela

Åh grattis till körkortet! :D
Håller tummarna för dig på måndag, hon ser jätte fin ut! :D

2012-09-26 @ 00:24:23
URL: http://mikzzan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback