Tisdag 2a oktober

Idag jobbade jag hela dagen i stallet, eller snarare att hjälpa till att leda hästar på någon aktivitet några skolor i Katrineholm hade. Var som en sorts ponnyridning där småbarn fick testa på ridsport. Vi var utomhus och det var riktigt kallt, dock måste jag säga att det var skönt att det inte regnade. Så dagen var helt okej trots allt.
 
Kom tillbaka till stallet vid halv 2 och skrittade då ut en lång runda tillsammans med Johanna. Var riktigt trevligt med sällskap och väldigt skönt för hästarna att få ta det lugnt efter ett rätt så tufft pass igår. I morgon har jag och Johanna planerat att rida ut och sen ska även all utrustning få blir putsat. Bäst att schemalägga det så det verkligen blir av, annars kan jag bli lite slarvig med det ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback