Isabelle 19 år!

Idag fyller min bästa vän hela 19 år. Vet inte vad som känns konstigast; att hon fyller 19 eller att det är ett helt år sen hon fyllde 18!? 
 
Och vilket år det varit, så händelserikt på alla sätt och vis. Många roliga dagar i stallet och många mysiga kvällar! Det är så roligt att vi fortfarande har detta tillsammans, trots att ett "livet" närmar sig. Studenten, som Issa redan tagit och som jag har mindre än ett år kvar till. Körkort. Pojkvänner. Mitt i allt detta så är jag så lycklig att jag har min bästa vän vid min sida, så som jag haft i fem år nu. Låter som en gammal tant nu, men alla som varit med om det vet nog vad jag pratar om. Det jag ville få fram är nog egentligen detta:
 
Grattis min fina vän och tack för att du finns, jag kommer alltid att finnas vid din sida vad som än händer! Älskar dig! <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback