Hästbrist

Just nu så saknar jag verkligen att trimma, borsta, smörja och gosa. Jag saknar en häst. Jag behöver verkligen en fyrfoting att ta hand om NU! Det är akut. Jag har hästbrist och det är jättetråkigt. Jaja, när jag så småningom hittar en tävlings- och träningskompis så kommer jag att köra igång mer laddad än någonsin! Både här på bloggen och i mitt riktiga liv.
 
Tänker tillbaka på förra året när jag var 17, då var jag så bortskämd att jag hade två fina ponnyer att tävla med. Det var himla bra! En härlig tid, men inte så att jag längtar tillbaka. Trivs bättre med att vara 18 och ha körkort och bara ett år kvar i skolan! Var sak har sin tid helt enkelt. Och nu är tiden inne för mig att hitta en häst! Det var det jag ville säga med detta inlägg haha. Vi hörs! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback