Vila för Artie idag

Fick ett sms av en av stallpersonalen vid insläppet att Artie hade ett litet sår i ansiktet. Så när jag kom ut kollade jag till det och det hade placerat sig precis där sidoremmen (heter det så?) på tränset skulle sitta. Det var inget allvarligt, men eftersom det var helt öppet skulle tränset har skavt så Artie fick vila idag. 
 
Jag gjorde rent såret och umgicks med Artie idag istället. Han är ju så otroligt social, tror nästan han aldrig får nog av mänsklig kontakt. Hela tiden ska han puffa till en eller slicka på handen. Borstade honom lite extra länge och gav honom några extra äpplen. Fina fina killen, finns inte ord som kan beskriva hur mycket jag älskar honom ♥
 
Just det! Kommer ni förresten ihåg när jag för några veckor sedan jämförde hur Artie såg ut i kroppen när jag provred och nu? Hittade bilder från våren 2011, tycker det är så kul att jämföra! Att han inte bara har ändrats sedan jag köpte honom utan han har fortsattit att utvecklas och bli finare. Just runt bogen tycker jag det syns, eller vad tycker ni?
 

Kommentarer
Postat av: Mikaela ahleby

Han har verkligen musklat sig fint på hals, bog och rumpa! :)

Svar: Kul att det syns! :D
tavlingsduon.blogg.se

2012-11-29 @ 23:50:04
URL: http://mikzzan.blogg.se
Postat av: Ellen

tycker att hals, bog och frampartiet i allämnhet ser mycket finare ut nu, även rumpan :) vilket bra jobb ni har gjort!! :)

Svar: Kul att du tycker det :D Tack så mycket!!
tavlingsduon.blogg.se

2012-11-30 @ 16:29:26
URL: http://www.basjkirbrudarnaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback