Titta vem jag hittade

I Lerbo, där vi tränar för Karin Öljemark, så bor numera min föredetta kompanjon Qarlos! Det är tränar-Karin som rider honom nu. Han är alltså inte kvar på Flyinge som skolhäst på unghästutbildningen, utan bor strax utanför Katrineholm. 
 
Han är precis lika gosig och snäll som vanligt och han kände igen mig! Som ni ser så gillar han också att rulla sig.. 
 
 
Jag och finafina Qarlos i våras. (Kan avslöja att en del av mig faktiskt fortfarande hoppas lite grann på att det inte är riktigt sluttävlat på Qarlos ännu..!)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fina !!!!

2012-11-15 @ 19:50:27
Postat av: elisabet

Ja, Ni är jättefina tillsammans!!!

2012-11-16 @ 15:31:17
Postat av: Anonyyyyuum

Gud vad fina ni är tillsammans! Varför har du inte kvar honom?!:(

2012-11-17 @ 21:13:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback