Tillbaka igen

Jag tog en kort lite paus från bloggen några dagar, då jag kände efter tävlingen i söndags behövde jag det. Jag hade faktiskt helt glömt berätta om att jag skulle tävla första tävlingen på ett år, men tur var väl det för det blev tyvärr en stor besvikelse. Hur som helst kommer jag till det i ett mer utförligt inlägg senare.
 
Idag hade jag en ovanligt lugn dag och det utnyttjade jag verkligen. Var bara hemma och kollade på olika serier och chillade framför datorn. Åkte inte ut till stallet förrän eftermiddagen/kvällen när Freddi slutat skolan. Vi red båda ett pass på lilla utebanan då de idag håller på och fixar underlaget i ridhuset. Artie var riktigt fin redan från början. Mjuk och följsam och lyssnade superfint. Han kan bli något passiv i galoppen och höjer inte riktigt ryggen ordentligt, så där kan han behöva bli påmind ibland. Men allt kan ju inte vara perfekt, så jag är överlag riktigt nöjd med passet. Dessutom var han väldigt pigg och glad så det var positivt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback