Min månad

Hejsan allesammen! 

Idag är det första mars, som jag längtat efter denna månad!! Låt mig förklara;

Efter denna månad kommer jag;

*vara 18 år (aaaah fatta längtaaan!)
*ha en iphone 4s
*ha riktiga vååårkänslor

Ja ni fattar ju själva hur mycket BRA som händer! Har taggat sen i december typ, när jag fick reda på att Telia har 18 årsgräns på det abonnemanget jag ville köpa. Var värt att vänta, men nu är jag trött på att vänta. INTE LÅNGT KVAR NU! 

I övrigt så har jag skinnjackan på mig idag, ser inte fram emot franska och sluta kvart i fyra, ska cykla direkt till stallet efter skolan, ska kanske rida Artie, ska kanske med mamma på sminkkurs (!!) och har inte så mycket plugg eftersom jag skrev klart min uppsats + gjorde färdigt en Keynote igår!! Duktigt av mig, nu slipper jag stressa en massa. 

Träningen med Qarlos gick jättebra igår förresten, vi var på stora utebanan och solen sken. Gjorde långa-korta i galopp lite grann igår också. Qarlos var lösgjord och fin, toppen att träna så ofta som jag gör nu, känns som att vi kommer att gå framåt!





Kommentarer
Postat av: Lovisa

Fusk att ni kan rida ute på bana ;) Här har vi fortfarande metervis med snö......

2012-03-01 @ 18:58:22
URL: http://lvdressyr.blogg.se/
Postat av: Julia - tävling i bloggen, samarbete med CF hästshop!

Härlig månad!!

2012-03-01 @ 21:32:26
URL: http://ohjuliet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback