Torsdag

Idag så blir det lite stressigt eftersom jag och Issa ska se min systers musikal som börjar 17.30 och jag slutar 15.45. Ska cykla ut direkt för att hinna rida Qarlos innan Danielträningen kör igång 18. Det snöar/regnar, så vill passa på att vara inomhus idag känner jag.

Har inte ridit honom sedan i söndags nu ju och imorgon är det träning, måste alltså se till att motionera honom idag. Dock så red jag ju Bingo igår, så helt rutten har jag förhoppningsvis inte hunnit bli ännu! Ska mest känna efter lite, tar ju alltid någon dag (för det mesta) att hitta tillbaka när man inte ridit hästen på ett tag. Var himla sugen på att rida honom igår, men det var ju Elisabeths dag så jag fick snällt vänta till idag. Ska bli kul, Qarlos är så himla fin just nu. Längtar så mycket tills vi ska tävla nästa helg. En LB1 i Heda, klassen är full med 40 starter, skapligt..!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback