:)

Issa och jag cyklade ut till stallet idag! Så skönt, ska snart börja komma igång med det igen, cyklar ju till skolan varje dag ändå. 

Gick med Qarlos idag, somsagt. Han skötte sig och allt var lugnt. Jag och Issa pratade om. Wait for it. KLÄDER!! Hahah, vi vill köpa en massa nytt nu till våren och bara haa och haaaaaaa och haaaaaaaaaaaa. Så glad att jag jobbat massa och fått pengar på så sätt. Ska hålla i dom lite nu tills jag antingen gör ett besök på Hollister igen eller hittar nåt annat som jag verkligen vill ha. Är en sån slösare ibland, dokc aldrig så pass att jag är pank. 

Annars då? Men jadåjodå, det är träning på Bingo imorgon för Karin. Ska bli roligt, måste ju komma igång med honom nu inför tävlingen! På fredag är det istället Qarlos tur. Han ska till och med tävla helgen innan och så vips så krävs det att jag verkligen lägger fokus på hans träning nu. Hoppas han fortsätter sin uppåt-kurva! 

Är mycket nöjd med att skriva om en massa vardag i denna blogg också, var verkligen inne på att skaffa en egen vardagsblogg först. Får se hur det blir senare med det, men än så länge så blir min vardag kvar här. Vad gäller läsarantalet så verkar ni inte alltför sorgsna? ;) 





Kommentarer
Postat av: Lovisa

Det är ju super kul att läsa om både hästarna och liksom vardag :D tycker jag i alla fall!

2012-03-06 @ 20:44:42
URL: http://lvdressyr.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jag tycker också om vardagsläsningen :)

2012-03-06 @ 22:45:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback