5 mars

Det är matteprov imorgon. Som ni vet så avbokade jag alla aktiviteter hela helgen för att kunna vara hemma och plugga. Eller? ;) Får ta tag i det där när jag kommer hem sen. Från stallet. Eller nåt haha. 

Klar med alla faserna i körteorin nu, dags att köra järnet! Blev dock kallt idag och jag undrar vart min vår tog vägen? Dessutom så ramlade mina härlurar ur fickan igår, så cyklade till skolan i tystnad för första gången på länge. Dock har jag ett par stora som jag kan använda om jag vill, dessutom ska jag ju beställa en iphone så fort min 18 årsdag infaller.

Har förresten anmält Qarlos till en tävling 18 mars, en LB1 någonstans utanför Linköping! Ska bli roligt, han har utvecklats så mycket på kort tid nu. Det jag måste träna på är att få med hans yttersida när jag vänder från raka spår in på volten. Han klistrar sig gärna till väggen och när man då vänder in på böjt så spänner han till lite i nacken för att han tappar balansen. Jag får inte låta honom ta massa stöd av väggen, utan vara nogrann med att han verkligen är balanserad på rakt spår också. Det var väl det jag kände av mest igår, annars känns det finfint. Träning på fredag igen! :)





Kommentarer
Postat av: Julia - tävling i bloggen, samarbete med CF hästshop!

Jag hade matteprov idag WOHO....!

2012-03-05 @ 20:48:22
URL: http://ohjuliet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback