Nystart

Är så sugen på att dra igång bloggen igen! I mån av tid då såklart, men jag skulle ändå tycka att det var roligt att hinna blogga varje dag om ridpass osv, tävlingsresultat. Inte för att göra bloggen känd, utan för att själv minnas. Finns inget bättre än att klicka på april eller maj 2011 och minnas mina och Vendelas glansdagar! 

Tycker att man själv som ryttare får ut så mycket av att utvärdera sina ridpass, träningar och tävlingar. Kort sagt; tänka igenom vad man gjorde, hur det gick och varför. Jag tror att alla ni som bloggar kan känna igen er och hålla med, det är verkligen toppen att kunna göra så. 

Just nu så går Qarlos på bete, så har inte mycket att säga om honom. Han äter gräs, är lite fet och mår mycket bra. Jag har börjat rida hos Kristina (Palm, som äger bla Bingo) ute i Starrhult igen också, rider in två tre-åringar som heter Facett och Fly High samt rider lite på en fem-åring som heter Evita också. I förrgår red jag faktiskt Bingo igen, inte ridit honom på över ett halvår. Han är valack nu förtiden, men han är sig lik! 

Dåså, vi får se när vi hörs igen. Men jag hoppas att jag kan starta upp bloggen lite mer sen, blev verkligen motiverad av att läsa lite andra bloggar. Det är ju verkligen superkul att blogga!! :D Kan avslöja att jag planerar att satsa på att rida div 2 på Qarlos i höst (dvs LA:3 o LA:4), så vi kommer att träna intensivt efter den välbehövliga sommarvilan. Hoppas att ni har det bra kära läsare!



Bingo och jag




Qarlos igen, vet inte varför bilderna blev såhär i o-ordning


Kommentarer
Postat av: Julia

Det är anledningen att jag började blogga!

2012-07-05 @ 17:03:45
URL: http://ohjuliet.blogg.se/
Postat av: Julia

Kul förresten att du rider unghästar!

2012-07-05 @ 17:04:47
URL: http://ohjuliet.blogg.se/
Postat av: Elin - En hästblogg med en otrolig sköthäst

Hoppas ni startar upp den igen!! :D

2012-07-06 @ 23:15:26
URL: http://lizzylover.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback