Söndag 15e januari

Idag tog jag, mamma och pappa en sväng till stallet tillsammans på förmiddagen för att ta hand om Artie. Vi har alldeles för mycket otur i vår familj just nu, då pappa bröt armen dagen efter vi kom hem från sjukhuset! Han brukar annars vara den som står för hästskötseln om inte jag kan, men som ni förstår kan inte han heller mocka nu! Så nu fick mamma det jobbet att mocka medan pappa och jag hjälptes åt med att göra höpåsar. Egentligen får jag ju inte utföra något kroppsarbete, så jag fick mest stå och hålla höpåsarna, haha.

Gick sen och hälsade på Artie i hagen en stund. Gosade och kliade honom, han är så kelig så man kan ju stå där hur länge som helst. Tog några bilder med mobilen lite snabbt, bara för han var så söt ;)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback