Söndagsplaner

Igår så var jag och mina sponsorer, dvs mina kära föräldrar, på ikea och köpte massa möbler till mitt rum, som vi gjort om. Ska visa er före och efter bild sen när vi fått upp allt, stoor skillnad kan jag lova! Det enda som är tråkigt är att mina prisrosetter inte får plats längre, utan kommer att få åka upp på vinden tills jag kommer på något bra sätt att ordna dom.. Om någon har en bra idé så får ni gärna dela med er! 

Ikea-visiten upptog större delen av dagen, vi hann även springa in på Hööks (ska visa det jag köpte i ett annat inlägg). Åkte sedan ut och tog hand om Qarlos, la in nytt spån och pysslade om honom lite. Han hade en lös sko och lite småsår + varm i ett ben. Han hade sprungit runt mycket i hagen, så jag vet ju varför och är inte orolig. Har kontaktat hovslagaren så att vi kan få det åtgärdat så snabbt så möjligt. Gick en havltimme med Qarlos i ridhuset och efter det så var både svullnaden och värmen borta. Ingen större fara! Träffade Issa och Janni lite också innan jag åkte hem, hade bjudit hem Gustav på middag också. 

Idag så blir det ridning av Bingo vid fyra-halv fem. Får se om jag går lite med Qarlos också :) Innan dess så ska vi skruva upp lite hyllor och grejs, så att rummet blir helt klart! 

Jag och Bingo efter vår senaste lokala start - tredje plac i LB1 :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback