Nytt från Hööks

Igår så skulle vi in på Hööks för att köpa täckes-inpregnering, sagt och gjort. 

89 kr gick denna på



Dock så kom mamma på att vi gav med Vendela hennes transportskydd = Qarlos har inga. Så vi fick köpa ett par åt honom också, han fick dom billigaste med massa spännen. Tycker det är så mycket bättre med många spännen än bara tre stora, det ger en mycket bättre passform tycker jag. Marinblått är dessutom en bra färg på skydden, passar till det mesta! 

399 kr


Sedan så shoppade jag lite för egen del. Har länge velat ha ett par svara ridbyxor i stretch-material. Hittade ett par igår som satt perfekt. Är lite barnslig av mig också, gillar stjärndetaljerna haha. 

499 kr



Rotade självklart i rea-lådan och gjorde självklart ett fynd! Har velat ha ett bling-skärp såå länge för att maxa min tävlings-outfit. Hööks har haft två modeller; en finare för 399 och en fulare för 249. Har velat ha det fina såklart, men så mycket pengar orkade jag inte lägga på ett ridskärp liksom. Meen, med 50% rabatt så gick det an! 

199





Kommentarer
Postat av: Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst

Bra fynd :D



Skönt att höra att ni gick in i affären också, beställde hem från nätet i slutet av november/början av december (där någonstans) och kommer få det i februari. Men den som längtar på något gott väntar aldrig för länge :D

2012-01-15 @ 21:33:32
URL: http://lizzylover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback