Norrköping

Idag drog jag och min kära vän Janni till Norrköping för lite shopping. Har varit såå sugen på att inhandla nya kläder under tiden jag legat på sjukhuset och inte kunnat göra någonting! Så i förmiddags åkte vi dit och gick runt i snökaoset. Hittade inte så jättemycket men däremot hade jag otroligt trevligt med Jan-banan! Riktigt lyckat var det, skrattade så jag fick ont i magen haha.

Om ni undrar varför uppdateringen blivit rätt dålig igen beror det på att vi helt enkelt varit upptagna. Igår var det ju tävling hela dagen och idag vet jag att Freddi hade jouren i stallet. Så blir lite svårt att hinna med ibland, men vi försöker så gott vi kan ändå :D





Började snöa rejält när vi kom fram!! Underbara vän vad jag älskar dig ♥






Kommentarer
Postat av: JoffaJan

<3

2012-01-22 @ 20:26:08
Postat av: Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst

Älskar snö :D fast den är lite efter .. ;)



Svar. Nej, vi har faktiskt inte klagat, men om nu inte sakerna kommer när de ska, då blir jag fan förbannad!

2012-01-22 @ 22:15:16
URL: http://lizzylover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback