Mycket annat idag

Idag så är det hästägarnas tur att träna, Elisabeth på Qarlos och Kristina på Bingo! Ingen träning för mig, jag har körlektion och måste även gå och fixa min körteori så att jag kan börja göra tester hemma. Snart bara två månader kvar till min 18-års dag = dags att ta tag i det på allvar. Eftersom jag ahr så mycket med både skolan och hästarna så kommer det att ta lite extra tid för mig dessutom, eftersom jag har svårt att hinna med. Men SKA klara det innan sommaren!! Detta ska bli en sommar i frihet, där jag kan göra spontanutflykter när jag vill :D 

Ska efter körlektionen + teorifixet räkna lite matte. Min bloggkollega är ett matteproffs förstår ni, och det är inte jag! Även lovat att rida Artie idag, ska bli roligt!

Come on Artie let's go party





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback