Första skoldagen

Idag var första skoldagen för mig sedan jag blev sjuk. Var faktiskt riktigt kul att träffa alla vänner igen och skönt att få komma tillbaka till vardagen lite mer. Hade en ganska kort dag men blev ändå rätt trött, så det ska bli skönt med sovmorgon i morgon. Har dessutom bara två lektioner i morgon, så det passar bra.

Lite senare ska jag åka ner en sväng till stallet och hälsa på Artie. Som jag berättat förut får jag egentligen inte göra så mycket där, men kan nog borsta lite i alla fall. Om Freddi hinner skulle hon även rida Artie, men kan ju bli lite tajt med tid eftersom hon har sin egna häst att rida också.

Ikväll ska jag lägga mig tidigt så jag blir pigg till i morgon! Märks att jag inte är riktigt tillbaka helt än, för jag är verkligen slut efter skoldagen.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback