9 januari

Hej allihop! Har ju jobbat både igår och i förrgår, precis som jag skrev. Mamma har också varit upptagen, så båda hästarna har fått vila båda dagarna nu i helgen. Måste ta tag i det lite bättre nu när skolan börjar, det känns inte så vidare mot Qarlos ben att rida honom tre dagar och sen vila två och sen rida fyra vila två osv. Måste få lite struktur och upplägg på det vi gör.

Jag saknar Issa i stallet, tänk att vi alltid åker ut tillsammans annars, äter mellis ihop, mockar, rider, ja allting! Ni förstår ju att det blir ensamt nu, fast jag har kompisar i stallet. Det har alltid varit en självklarhet att Issa är med, så nu när hon inte är det så blir det så konstigt. Det är nu man verkligen märker hur roligt vi alltid har tillsammans, när man träffas så ofta kan det ibland bli så att man inte värdesätter små skämt och saker så som när man verkligen tvingas sakna någon som jag saknar henne nu. Nu kan jag göra höpåsar hur långsamt jag vill utan att någon säger åt mig att skynda på, och dessutom är det ingen som skrattar åt när jag glömmer fälla upp kragen på tröjan. Det är tomt.


Idag så ska jag rida iallafall, inte pratat med mamma än om hon ska rida. Kan bli så att jag rider båda två annars, båda behöver få göra något nu! Jag hoppas att mamma kan tänka sig att rida ut med mig imorgon, killarna behöver en skogstur :)

Kommentarer
Postat av: Isabelle Carstensen

saknar dig otroligt mycket <3

2012-01-09 @ 15:56:08
URL: http://tavlingsduon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback