6:e januari

Idag är det fint, men kallt ute! Tur att jag hängde fram tjockare täcken åt hästarna igår. Visst för att det sökert inte ens är i närheten av så kallt som det var förra året, men -5 är bra mycket kallare än +5 faktiskt. 

Hoppas på att ta några bilder på hästarna ute i hagen idag, om jag har lite tur kanske dom är på bushumör, vem vet? Ska även, lite senare, lägga upp bilderna som jag tog igår. Mamma tog några på mig och Qarlos när vi har box-gos. Dock så verkade inte min fotogeniska sida på topp igår, hmm. Får se om det blev något som duger att visa upp här ;) 

Skulle dock inte sitta fel med lite snö så att bilderna blev såhär fina!




Dock så finns en klar fördel med bristen på snö - Bingo kan komma in! Och det gör han idag, klockan fyra ska jag rida honom. Får se var vi landar, vet att det är ledigt i ridhuset, men han brukar gå bra i tältet. Får se helt enkelt. Dags att börja träna inför hemmatävlingarna nu, ska bli så kul att tävla lite igen! 

Bingo har känts bra när Kristina ridit honom nu senaste månaden. Det var ju somsagt ett tag sen jag red honom, men det ska nog funka ändå. Har jag tur kanske den lille busen saknat mig lite och bjuder till lite extra..? 

Många av er läsare som gillar Bingo har jag märkt, kan inte klandra er. Vissa gör sig bättre på bild än andra helt enkelt ;)








Kommentarer
Postat av: Jorunn Lavonius

Vi fick snö idag, jättemysigt! :)

2012-01-06 @ 21:34:12
URL: http://jorunnlavonius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback