2 januari

Hejhopp! 

Skönt att träffa Qarlos igen, inte sett honom sen förra året.. Vilket underbart skämt va? Hoppas någon förutom jag skrattade lite ;)

Qarlos har fått två vilodagar nu efter allt tränande (inte jättebra spridning på akvitiveterna, men ibland blir det som det blir) men idag så red jag ut med mamma, Johanna och Elin. Var en mysig ridtur och Qarlos passade på att bocka loss i en uppförsbacke. Själv har man bra balans och satt kvar utan problem, men något omskakad var jag allt! Allt annat flöt på bra, hästarna tyckte att det var skönt att komma ut. Lite hårt i backen bara, så vi fick trava och galoppera där det gick.  

Imorgon så tänkte jag rida ett dressyrpass, för på onsdag så ska Elisabeth rida lektion för Karin på Qarlos. Själv ska jag också träna, fast på lille Bingo! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback