17/1 so far..

.. gick jag upp tio över sju (tio minuter senare än jag "ska" gå upp) och kom tio minuter för sent till skolan. Att jag aldrig lär mig? 

.. insåg jag att det var en ovanligt korkad idé att cykla till skolan. Det är mycket is!
.. har jag en jobbig dag framför mig. Slutar kvart i fyra, med franska av alla ämnen. Jag bloggar för kuriren, men kan skriva öppet att om jag någonsin kommer så högt att jag kan påverka skolpolitiken så ska jag plocka bort språket ur den obligatoriska läroplanen. Finns inga gränser för mitt hat mot det franska språket just nu. En termin kvar, sen ska jag aldrig någonsin öppna en franska-bok igen!
.. hoppas jag att Qarlos får en ny sko, så att jag kan rida honom idag!

.. har jag kommit på att jag inte kan LC1 och ska tävla det på lördag. Hm, dags att sluta plugga program i sista minuten, ska ta tag i det. 

.. serverar Duveholmsgymnasiet fiskgratäng. Undrar om det inte är dags för den rätten att utgå ur matsedeln nu? Har aldrig hört någon säga "jaa vad gott, fiskgratäng!" under mina tio år i skolan. 

.. längtar jag till våren! Cykla utan is, ljudet av snön som smälter, solen värmer och man kan rida ut på härliga skogsturer i solskenet och babbla med Issa. Då ska ävevn bloggen få en härlig vårdesign har vi planerat! 




Kommentarer
Postat av: JoffaJan

är du förvirrad eller, LC:1 finns ju inte ens? ;)

2012-01-17 @ 12:56:45
Postat av: Lovisa

Gud håller med dig, jag HATAR franska!! Ungefär det värsta jag vet....

2012-01-17 @ 14:23:21
URL: http://lvdressyr.blogg.se/
Postat av: mamma

...glömde du att låsa ytterdörren :(

2012-01-17 @ 14:38:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback