Sportlovet 2012

Hoppas ni uppskattade Jannis bloggrape lika mycket som jag gjorde, haha. Jannebanne, love you <3 

Jag sålde mitt intag till en tjej i stallet och fick hela dagen fri, åkte med Gustav till Linköping som smakråd. Han skulle köpa en jacka, men hans flickvän tyckte att det var lika bra att fylla på garden inför våren när man ändå var på plats lix. Passade även på att fylla på min egen lite till, ett par jeansshorts från BikBok med hög midja blev det! Superstretchiga och sköna, kommer bli en favorit när vädret tillåter. Det var faktiskt allt jag köpte, 300 kronor fattigare. En mysig dag, och som tack för min stora ansträgning som maneger så hjälpte Gustav mig med fodringen av hästarna sen på kvällen. 


Idag så kom jag hem relativt fort och åkte ut till stallet med Issa, red på lilla utebanan idag. Såå härligt väder, soligt och mysigt. Qarlos var lite tung och seg idag, tror han spände sig eftersom vi var ute för första gången på länge. Jobbade mycket med att korta och länga honom för att få honom mer kvick och på bakbenen, lyckades faktiskt få honom fin. Efter skrittpaus så var det dock samma visa igen och denna gången så löste jag det inte lika bra, men jag tror att Qarlos kommer att gå bättre ute om nägra gånger när han känner sig lite tryggare. Han var duktig idag och fokuserad på mig iallafall och tittade ingenting alls, så det var jättepositivt! 

Åkte sen hem till Issa, där mina föräldrar redan var, eftersom vi var bjudna på mat där. Mysigt och jag och Issa spenderade lite kvalitetstid genom att kolla på kläderna hon köpte (hade även köpt ett linne åt mig som inte fanns på Hollister senast!) och hänga lite grann rent allmänt. Riktigt mysigt, vårlåtarna börjar även strömma in nu och vi är riktigt sommartaggade! Jag hoppas på en riktigt bra vår och sommar, än så länge är det bra, så ska leva i nuet ett tag till bara! 

Mitt lov i bilder:

image description















Har tränat massor med Qarlos, shoppat en hel del nya kläder, haft kul med Issa i huvudstaden, myst med Issa och Janni, hjälp Gustav med shopping, kollat på melodifestivalen, jobbat i stallet, myst med Gustav, garvat åt Ranelid osv osv osv

Ett riktigt lyckat lov detta, har haft det toppenbra verkligen!



Kommentarer
Postat av: Julia - tävling i bloggen, samarbete med CF hästshop!

Ranelid är PINSAM...!

Gustav är sjukt snygg i håret :)



Sv: Ja, känner på mig att sommaren kommer flöda av tjejer utan hjälm....

2012-02-26 @ 23:16:55
URL: http://ohjuliet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback