Torsdag

Hejhopp alla glada! 

Idag så ska projekt hållbar utveckling vara klart, redovisning imorgon-morgon (<-- random ord det där?) och då ska allt sitta. Vi ska göra någon slags japansk redovisning där ett bildspel visas, mend 20 sekunder per bild, förinställt. Gäller att ha allt planerat in i minsta detalj alltså, himla härligt. Taggad jag blir. 

SÅHÄR TAGGAD! Bild från just nu right now


Idag så vet jag inte riktigt vad jag ska göra med Qarlos, antingen ridhuset eller skogen. Tror att jag rider inomhus idag och ut imorgon. I helgen så är det träningar för Karin Öljemark som gäller! Qarlos ska gå både lördag och söndag och Bingo lördag. Ska bli roligt att träna igen, jag hoppas att hästarna känns fina. Qarlos har gått riktigt bra på senaste, men igår så fälldes nätet ner och ridskolan kom in under mitt markarbete så det gick inge vidare. Jag var inte på topp själv igår heller, så förutsättningarna var inte dom bästa. Alla har sånna dagar, inget att haka upp sig på. 

Idag så ska jag se till att jag har tid på mig att värma upp och verkligen rida ett pass. Bara vetskapen om att jag har tid på mig kommer att göra att det går mycket bättre, inte som igår när jag visste att ridskolan skulle komma. 

Nu så ska jag fortsätta med hållbar utveckling inom fisket här va, vi har hälften kvar och det ska vara klart imorgon, jag står för manuset. Underbart. Lovely. C'est bon. Ha en bra dag allihop!



Kommentarer
Postat av: Emma Fredén

sv: allt bra med dig? :)

kram

2012-02-16 @ 09:06:14
URL: http://stokbroensnaoho.blogg.se/
Postat av: Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst

Du ser verkligen sjukt taggad ut på den bilden :D

2012-02-16 @ 14:34:59
URL: http://lizzylover.blogg.se/
Postat av: Julia - tävling i bloggen, samarbete med CF hästshop!

Sååå taggad ;)

2012-02-18 @ 12:26:31
URL: http://ohjuliet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback