Sportlov

Idag (klockan är ju över 12 hihi) så ska TD feat. Janni åka till huvudstaden på klädjakt! Ska bli superkul! Qarlos fick ledas 40 min i ridhuset igår och idag red jag och Issa på långritt, skönt med 6 + grader, strålande sol och glada hästar! 

Elisabeth som äger Qarlos träna för Karin, så hon fixar stallet. Vi är hemma rätt sent, så det passar mig utmärkt! Ska umgås med Gustav när jag kommer hem, han hoppas på att jag köper massor. Han är annars den som tycker att jag handlar för mycket kläder? Hmm, på lördag så ska jag jobba iaf, snällt mot plånboken! :) Ser hursomhelst fram emot en riktigt rolig heldag med mina bästa vänner, ska bli så kul att komma iväg och dessutom uppdatera garden på kuppen.

Om någon annan undrar så flyter mitt sportlov på bra! Har umgåtts med Issa och Janni en massa + Gustav också en kväll och så åkte vi pukla dagen efter. Igår så sov jag hos Issa och vi hade en trevlig lugn kväll. Ska träna för Karin Öman på fredag, Öljemark tycker vi ska satsa en massa nu och se till att träna mycket med Qarlos. Låter kul, mina sponsorer är taggade också ;) 

Läste på veckorevyns hemsida om hur man vågar håret med plattång, provade och det blev helt okej! Snyggare på längre hår dock, men kul variation eftersom jag alltid plattar rakt annars! :)


Har även anmält Bingo till en tävling i Gripen 24 mars! Kristina ska höra av sig efter equiterapeutens besök imorgon så får vi se, men jag hoppas. Han kändes så fin på träningen! Får se hur det blir med det där, skulle aldrig starta en häst jag vet är ofräsch, men det hoppas jag att ni bloggläsare tar för givet. 




Kommentarer
Postat av: Jorunn Lavonius

Kan du inte länka till den artikeln? :)

2012-02-28 @ 00:12:15
URL: http://ridsportfinland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback