Resultat Qarlos

Qarlos gjorde allt han skulle under lördagens tävling, jag också faktiskt! LB3 kräver dock en lite högre form och jag fick honom inte riktigt dit. Vi fick iaf 60 % och hamnade i mitten av klassen. Just den låga formen drar der betyget till 6 på det mesta, lite tråkigt men det var jag medveten om. Hade mest 6:or, med några 5:or och 7:or också. 5:orna kom på halterna, himla synd eftersom Qarlos är duktig på att ställa upp sig jämnt annars, men i lördags var alla tre ojämna. Shit happens ;)

Är mest nöjd med att Qarlos skötte sig så bra, hans andra tävling någonsin och min debut på häst! :D Nu ska vi fortsätta att träna på som vi gör så att vi kan höja oss ytterligare både prestations- och poängmässigt. Lördagen var liksom okej; okej ritt med okej känsla och okej resultat. Godkänt liksom, en utmärkt början att bygga vidare på! 

Igår så hade Qarlos tappat en sko (tyyypiskt) så vi gick en 45 minuters promenenad med Issa och Artie igår. Mysigt det också! Har kontaktat hovslagaren och hoppas att han får på sig den så fort så möjligt :)





Kommentarer
Postat av: Anonym

Han är så fin! Ni passar jättebra tsm :) kram!

2012-02-03 @ 22:48:21
Postat av: Ebba

Han är så fin! Ni passar jättebra tsm :) kram!

2012-02-03 @ 22:50:14
URL: http://ebbamarialouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback