Rape

Ingen har väl missat att man kan göra såkallade "facerapes" på facebook, just nu håller på jag på med min första "bloggrape". Facerapes är en utav mina talanger i livet, jag älskar det! Bloggrape är lite svårare..
Tyvärr kan jag inte hitta på något jättekul eftersom att det är ganska lätt att lista ut vem som har hackat deras konto. Freddi är iväg och jobbar idag, Isabelle har dragit till stockholm (för att shoppa igen, hon är galen och har redan massor med kläder) och här ligger jag i Isabelles rum och softar med hennes dator. Var nyss inne på hennes facebook men jag var snäll och loggade ut! Så ja, nu avsjölade jag mig själv.
Och ja, vilket fint inlägg det blev om mig nu, förstår att det är mycket intressant för er att läsa om mig! Kram och Puss / Janniiiiiii
Bjuder på en bild på Isabelle tillsammans med min ponny Komet
och en bild som hette IMG_1337 på mig och Isabelle
Och sist men inte minst, en bild på mig och Freddi och pussas lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback