Mina inköp

Fick en kommentar om att vi skulle visa vad vi köpte igår och eftersom vi inte direkt skämmer bort er med inlägg kan vi väl göra det! ;) Dock måste jag påpeka att jag verkligen inte är någon van modebloggare, så tog bara några snabba kort med mobilen. Men om det är så att ni är intresserade kan jag ju ta finare bilder med systemkameran, för just nu gör inte bilden kläderna rättvisa, haha.

Annars har jag bara varit hemma idag trots det fina vädret. Men tog tag i lite gamla skolarbeten som ha legat där och skavt länge, så nu fick jag lite gjort i alla fall. Pratade också i telefon en lång stund med härliga Madde, som för tillfället är på väg upp mot Luleå. Härlig bilresa på bara sådär 12 timmar! Vi pratade om allt mellan himmel och jord, var riktigt trevligt.

Tänkte att jag ska till stallet efter maten någon gång och rida ett pass i tältet. Är Daniel-träning (som jag inte är med på) i ridhuset, så då får det bli tältet. Funkar det med även om ridhuset är bättre :)

Här är alltså vad jag köpte, två koftor, mjukisbyxor, två linnen och ett par sovshorts! Dock beställde jag ena koftan och linnet här om dagen, men tänkte att jag kunde visa upp dem också ändå. De kom idag direkt till dörren, riktigt smidigt, annars brukar man ju behöva hämta ut det på ica eller nått ;) Allt är från Hollister.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback