Hej på er!!

Var ju ett alldeles för långt tag sedan jag uppdaterade här, och antar att jag egentligen borde be om ursäkt för det. Men jag tänker faktiskt inte göra det, utan jag har så mycket som pågår i mitt liv just nu att jag bara tänker blogga när jag själv känner att jag har tid och lust för det. Har sagt det förut, men känner ju att det ska vara kul att blogga och för tillfället gör jag bara det när jag inte känner någon press att behöva uppdatera! :)

Tänkte att jag kunde börja med att berätta att jag mår bra nu efter min hjärnblödning som jag hade för ungefär 1,5 månad sen. Jag får nu rida som vanligt men har inte riktigt kommit igång ordentligt med det än. Utan jag tar det mest lugnt, rider ut och små pass i ridhuset. Det är så skönt att vara uppe i sadeln igen och jag njuter verkligen av att få vara tillbaka! 

För några dagar sedan var det en equieterapeut i stallet och kollade igenom Artie. Han hade några grejer som behövdes justeras, antagligen gamla skador som han kan ha fått efter att ha gått omkull i hagen eller så. Som ni kanske vet så har ju Artie haft en tendens till att sparka och kicka ibland när man krävt mer arbete av honom, och det här kan vara en anledning till det. Hon skulle komma tillbaka i mars igen i alla fall för att "fixa till" det sista på honom.

Nu ska jag strax åka till stallet. Red ut en mysig uteritt med Johanna igår så idag tänkte jag hålla till i ridhuset. Håller ju fortfarande på att försöka hitta tillbaka till vår gamla form, helt sjukt hur mkt man tappar på så kort tid! 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback