Daooh

Det underbaraste som finns är när man inte ens hinner till skåpet, utan möts i korridoren av uppgivna kompisar som stönar fram "det är håltimme". Kunde alltså haft sovmorgon till 12.10, DVS NUUUU! Fy för den fan! Men iaf, fortsätter min glada dag ändå. Det är för tusan plusgrader och den lilla snö som föll igår är borta idag! Dessutom så har jag chillat runt och läst en massa bloggar + fått lite geografi-jobb gjort. Alltid något! 

Taggar inte till franskan i eftermiddag, så jobbigt. Men det är mindre än en termin kvar nu så skall uthärda, för er skull kamrater. Kan ej avlida i en franskasal, sämre än så skulle det icke kunna bliva. Fast ibland känns det som att man skulle kunna dra sin sista suck och falla ner pladdask mitt bland all futurum eller något. Stackars lärare som tvingas undervisa i språk, är nästan allas värsta skräck helt seriöst. Känner ingen som gillar det!

Haha, Gustav kom förbi i cafeterian en snabbis och vi skickar denna hälsning ang min uteblivna sovmorgon. Min ledsna mun är i en klass för sig haha. Inte ofta vi ses i skolan, men idag hann vi chilla en stund :)




Kommentarer
Postat av: Jorunn Lavonius

sv: alltså den som fanns på VRs hemsida, som du skrev om i inlägget :)

2012-02-28 @ 13:51:30
URL: http://ridsportfinland.blogg.se/
Postat av: lovisa

Nä franska suger.... Vet heller ingen som gillar det haha!

2012-02-28 @ 14:48:33
URL: http://lvdressyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback