Längesen

Känns lite konstigt att ha trappat ner såhär mycket på bloggandet, men lite skönt också. Ett tag för lite mer än ett år sen så kände jag stor press över bloggen och uppdateringen, så det är skönt att det släppt. Den blev ju aldrig någon storblogg tyvärr. Fast jag måste (partisk som jag är) säga att den var en av dom absolut bästa hästbloggarna när den var helt igång och antingen jag eller Issa tävlade varje helg ;) 
 
Men men, nu har den gått till hobbynivå och jag trivs! Nåt mer jag trivs med är Kala. Hon har varit en utmaning senaste veckan! Mycket i huvet, blivit rädd för allt och inget men samtidigt gått så himla bra också. Idag så hade vi träning för Karin och fick börja med lite sidvärts. Kala behöver gå vidare i sin utbildning nu, så vi fick lite att jobba på idag. Troligtvis därför hon busat så mycket; hon behöver få mer information nu. 
 
Mest därför jag bloggar idag, för att kunna se när vi började med detta. Blir kul att se tillbaka på sen! Idag så fick Kala nya skor också, men snösulor och fyra brodd i varje. Ingen halka i vinter! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Julia

Det är mycket liv i ungarna ;)

2012-12-19 @ 23:54:13
URL: http://ohjuliet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback