Mina finaste segrar

Tänkte efter häromdagen och insåg hur högt jag värderar helgens seger med Qarlos trotsallt. Räknade ut att jag totalt sett har lyckats vinna 35 gånger på fyra olika hästar! Resultatet av flera års hårt arbete, som allt annat kring hästsport, såklart ;) 

Har ju tidigare inte tyckt om att skriva om och visa bilder på mina priser (som numera har hamnat på vinden, usch så sorgligt, men i sommar åker dom och pryder sommarstugan), vill inte att andra jämför sig med mig och håller på. Jag har själv inget bekräftelsebehov heller när det gäller sånt, jag vet vad jag presterat och känner mig stolt och nöjd med det! Jag behöver helt inte visa upp det och fiska massa kommentarer för att vara nöjd.

Men samtidigt så ska man inte heller skämmas över sin framgång! Alla som känner mig vet vilket arbete det ligger bakom varenda lite rosett jag någonsin vunnit. Alla timmar i ridhuset, pengar på träning, förberedeler osv. Det är så himla kul att se tillbaka och plocka fram fina minnen, så tänkte dela med mig faktiskt. 

Tänkte att jag skulle skriva om den seger som jag värderar högst på respektive häst! 




Nico Junior -
Allsvenskan hoppning div 2 2007. Vi var nolla alla omgångar och laget vann alla tre gånger, så en överlägsen totalseger. Laget bestod av mig, Issa, Johanna och Sofie (som båda syns här på bloggen ibland) så vi var ett dreamteam! Den hösten är bland dom bästa tävlingsminnen jag har! 


Cavendish - Sparbanken Rekarne Ponnycup 2010. Red på 71% och vann den inledande omgången och följde sedan upp med två bra prestationer och vann totalt. Min allra mest prestigefyllda merit (tillsammans med dom nationella kval vi gjorde 2011)


Starrhult Bingo - LB1 (och LC2) i Wittwång 2010. Vår andra tävling och vi vann först LCn och sen i LBn så jobbade Bingo på som aldrig förr och vi vann igen! Det var så himla roligt, en riktig kick-off på vår karriär tillsammans!


Qarlos - inte så svårt att minnas vår första seger! LB2, 40 starter, min tredje start på häst (och på Qarlos) och Qarlos fjärde tävling överhuvudtaget. Debut i programmet för oss båda och vi vinner! Helt oväntat, men gud vilket minne! 



Kommentarer
Postat av: Julia

Du är så duktig!

2012-04-21 @ 15:46:07
URL: http://ohjuliet.blogg.se/
Postat av: Bysisters

Följ oss på bloglovin så följer vi dej !

skriv vilket nummer du blev också!



http://www.bloglovin.com/sv/blog/2348817/bysisters

Kram ! <33

2012-04-22 @ 12:28:15
URL: http://bysisters.blogg.se/
Postat av: Emma

Hej!

Bingo, är han kvar på Starrhult och fortfarande hingst? Var så länge sedan jag såg honom sist :)

2012-04-26 @ 18:57:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback