Resultat Katrineholm

Gud jag är helt förvånad över hur grym, fin och bäst min häst är!! Han gjorde två superfina rundor idag och jag är så himla, himla nöjd!

Första klassen var 100 cm A:0/A:0. Det kändes som den finaste rundan som vi någonsin haft. Hade som mål att få en fin och avspänd runda, eftersom han känts rätt spänd inne på banan de senaste tävlingarn. Men han var såå fin idag, helt avslappnad och uppmärksam. Satsade i alla svängar i omhoppningen, förutom sista som var till kombinationen. Vågade helt enkelt inte chansa där ifall han inte skulle nå ut. Vi slutade i alla fall 2:a så det var kul :D

Andra klassen var vår debut i 110 cm. Även här var han sååå otroligt fin. Allt var så okomplicerat, han bara gick som en klocka. Fram till sista hindret. haha. Sista hindret i omhoppningen var en kombination, där vi kom alldeles för nära in. Jag försökte jaga på och ta det på ett galoppsprång och han la in två, så jag hoppade före honom och åkte av! Låter litekul, men jag är ändå så grymt nöjd över idag! Han river inte ens b-hindret, det var liksom ett missförstånd och om jag bara hade låtit honom sköta sitt jobb hade vi klarat det. 

Jag tycker i alla fall att det var en bra debut i 110. Höjden var inga problem och vi hade ju 0 fel på hinder, det är bara ryttaren som måste hålla i sig ;) Komiskt nog var det inte alls många nollor, så vi blev placerade 6:a med 0+ute, haha!























haha finaste bilden på länge!!








Kommentarer
Postat av: JoffaJan

så jäkla bra fotograf jag är alltså! Verkligen det perfekta läget när ju ramlade av! :D :D

2011-09-11 @ 17:56:17
Postat av: alexandra

Hahaha, snyggaste bilden jag sett på avramling! =)

2011-09-11 @ 18:38:00
URL: http://alexofisen.blogg.se/
Postat av: kristina

Verkligen bra bakdel där! På både häst och ryttare :-)

2011-09-12 @ 06:17:09
Postat av: sara

å vad kul, grattis!! (till båda klasserna!)

2011-09-13 @ 19:27:56
URL: http://sariih.blogg.se/ridblogg
Postat av: Natalja

Otroligt fina och duktiga! :D

2011-09-14 @ 14:22:41
URL: http://nataljas.blogg.se/
Postat av: Elise

ni är grymma, GRATTIS! :D

2011-09-14 @ 19:04:45
URL: http://eliisevogniild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback