Stalljobb

Vet ni, att nu är det så att jag har fått jobb i stallet ca en helgdag i månaden. Ska alltså fodra, släppa ut hästar, mocka och lite övrig hästskötsel idag. Kommer bli tufft att gå upp eftersom jag ska vara i stallet vid 7 (det här är tidsinställt) men annars tycker jag det ska bli ganska kul. Eller kul och kul, men skönt att få lite extra pengar. I år har jag nämligen många roliga planer med mina vänner och då passar ju alltid lite extrajobb bra.

Jag har tänkt rida Artie när jag är klar med det mesta av jobbet, till runt tolv. Sen runt tre får jag åka tillbaka och ta in de sista hästarna som ska in.





Kommentarer
Postat av: Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst

Härlig bild :)

Nice att Freddi rider där i bakgrunden ;)



Det sitter ju aldrig fel med pengar :D

På min ridklubb tjänar vi dock inga pengar när vi har jour ;) utan det är mest obligatoriskt ^^

2011-09-04 @ 23:10:45
URL: http://lizzylover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback