Onsdag 21a september

Det hade faktiskt slutat regna lagom till när jag skulle rida. Jag red ut tillsammans med Maja och Freddi, så det var kul. Artie var faktiskt fin och jag koncentrerade mig mest på att han verkligen var framme för skänkeln. När vi kom tillbaka red jag 15 min på banan eftersom jag inte ridit honom ordentligen på några dagar. Vi red ju bara ut i 30-40 min så han behöve dessutom gå lite mer.

På banan stod det två sockerbitshinder på en linje som jag kom på. Var noga med att han verkligen var framme för skänkeln och aktiverad bakdel, men samtidigt att han skulle vänta mig och inte rusa iväg. Gjorde halt några gånger efter första hindret så han verkligen väntade. Kom sedan på hela och då var han jättefin :D







Kommentarer
Postat av: Camilla

Fina bilder :D Så kul att hoppa, jag måste ta och göra det nån dag :D

2011-09-22 @ 00:08:51
URL: http://fleygur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback