Måndags sovmorgon

Jag har haft turen och fått ett rätt bra schema det här året. Jag slutar relativt tidigt tre dagar i veckan och lika ofta sovmorgon. Så idag börjar jag vid halv 11 vilket aldrig sitter fel! Ganska skönt faktiskt att börja veckan med en liten mjukstart, av någon anledning sover man aldrig ut helgerna fast det är då man borde.

Hade tänkt åka ner till trafikskolan nu på morgonen och träna lite körteori, men sov ut iställer och åker dit efter skolan. Ska ändå dit tillsammans med min kompis Johanna då, mycket roligare än att göra det själv.

Tyvärr slutar jag sent idag och det är mycket som ska hinnas med. Jag har en en del hemuppgifter, ska rida, ner till trafikskolan plus att jag gärna skulle vilja hinna med att övningsköra. Får se hur mycket jag hinner med, finns inte direkt något jag kan välja bort... Det får helt enkelt lösa sig. Är det bara jag som ibland önskar att dygnet var 3-4 timmar längre? ;)









Kommentarer
Postat av: Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst

Det är inte bara du som önskar att det var så ;)

2011-09-06 @ 18:42:28
URL: http://lizzylover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback