Hur det ligger till med Qarlos

Elisabeth Jansson har fött upp Qarlos och äger honom. Hon vill dock ha hjälp med att rida honom, så hon bad Karin  Öman (i bloggen känd som den Karin vi tränar dressyr för) om hjälp att rida honom.

Karin red honom i några veckor, men tyckte sedan att jag lika gärna kunde rida honom för att få känna på en storhäst lite mer och Vendela var skadad så att jag behövde hålla min ridning igång. Det var helt enkelt så att Qarlos var en häst som behövde ridas och komma igång efter sommaren och jag behövde rida - så på den vägen är det! Han står på Trolldal och går i Arties hage med dom andra valackerna. 

Det är alltså lite luddigt och förvirrat detta, blir väldigt tvära kast ibland och det kan vara svårt att involvera er läsare så att ni är fullt uppdaterade i allt som händer hela tiden, men jag gör mitt bästa, jag lovar. Om ni fortfarande inte riktigt förstår så är det bara att kommentera detta inlägg! 






Kommentarer
Postat av: sariih

det kommer säkert gå superbra, du har gjort ett jätte fint jobb med henne :)

2011-09-30 @ 11:28:48
URL: http://sariih.blogg.se/ridbogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback