Gutenmorgen

Nu så draggar jag och min snygga mac till skolan!

Heldag idag, halv nio till kvart i fyra. Franska sista lektionen. Ingen tycker om det! Efter det så ska jag och mamma till trafikskolan för att gå den där kursen som man går innan man får börja övningsköra. Issa är snäll och tar hand om Vendela åt mig idag, tack för det! Eftersom kursen är tre timmar lång så fanns det inte tid varken före eller efter för mig att åka till stallet. 

Känns som att jag ligger efter, jag har aldrig ens startat en bil (haha!) Men jag fyller inte 18 förrän den 25:e mars nästa år, så jag får satsa på lite nu. Har dock hört att det är teorin som är värst och tar längst tid, för att man hellre kör. Gäller att ligga i nu, Issa är ju duktig som ni kanske vet :)

Har en bra ide på ett läsvärt inlägg idag också, blir nog tid till att skriva det i skolan sen! :)





Kommentarer
Postat av: julia

Hej Freddi och Isabelle! :)

Ni är grymma, smarta och goa. Därför bör ni lägga upp filmen "Det är okej att känna" av Ung Cancer. Det har väl inget med hästar att göra, men det har med livet att göra.

Tack och kram från Julia

2011-09-06 @ 16:33:54
Postat av: Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst

Låter inte som någon rolig dag, låter segt.

Fast nu (eftersom jag är efter) så har du ju ändå redan klarat av den ;)



Om jag skulle vara dig skulle jag spy på mina tisdagar, fast jag har fått ett riktigt bra schema detta året, så ska inte klaga :)

2011-09-16 @ 23:19:16
URL: http://lizzylover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback