God morgon

Hejsan alla glada! Tisdag idag och för mig är det veckans jobbigaste skoldag. Kan i alla fall glädja mig åt min sovmorgon men resten är det rätt tungt faktiskt. Slutar sent och nu börjar det verkligen märkas hur mycket tidigare det blir mörkt. Igår åkte jag och Freddi hem vid halv 8 från stallet och då var det så gott som kolsvart.

Hösten är helt enkelt här och det är bara att acceptera. Lite mysigt är det allt, när man kan sitta inne och fika med tända ljus. Bara jobbigt när man måste börja med täcken och allt blir blött! På tal om täcken - Artie behöver verkligen klippas snart..! Han ser mer ut som en skogsmulle än tävlingshäst för tillfället. Måste ta tag i det och klippa honom någon dag.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback