Bra priser

Något som jag tycker är viktigt och höjer upp en tävlingsarragörs betyg är vad man får för priser när man blir placerad. Om jag ska vara ärlig var inte NORF den bästa anläggningen jag tävlat på. Underlaget var väldigt dåligt på framhoppningen osv men sedan fanns det ju andra saker som var bättre, t.ex. priserna. Vill inte klaga och verka värsta dryg och bortskämd, jag vet mycket väl att olika klubbar har olika förutsättningar. Men det jag vill komma åt är att vissa saker var mycket bättre än vad jag upplevt på andra tävlingar.

I min första klass när jag vann, fick jag ett riktigt snyggt schabrak samt ett presentkort på Avantia Fritid, plus en blombukett och rosett/plakett som man alltid får. Tyckte det var kul att jag både fick schabrak och presentkort, det känns som om det brukar bara vara det ena eller det andra. 

På en annan tävling vann jag en huva till hästen - utan schabrak, inte så genomtänkt alltså. Har också några gånger vunnit den klassiska borsten, som man nästan aldrig får nytta över. Då tycker jag personligen det är bättre med anmälningsavgiften tillbaka, men som i det här fallet i helgen var det mycket roligare med hederspriser.

Så helt enkelt en stor hiss till bra priser på tävlingarna ;D

I Vingåker i våras vann vi ett varsitt Equiline-täcke i lagklassen, ganska generöst skulle jag säga!




Kommentarer
Postat av: Anna

sv:fick tag på en dunderkräm som läkte det fort,var ett stort och djup sår,skärsåret var 6 cm och fickan var 4 cm,ser lite äkligt ut vid två veckor för han blev utsläpt fast han stod på boxvila så det gick upp..men nu är han fit for fight igen:)

2011-09-26 @ 15:35:02
URL: http://annashastliv.blogg.se/
Postat av: Anna

det sämsta jag fick när jag fortfrande tävlade var ett par barnhandskar,vääääldigt mycket för små med andra ord^^

2011-09-26 @ 15:42:11
URL: http://annashastliv.blogg.se/
Postat av: JoffaJan

Det sämsta var ju när jag fick en diskborste.. -.-

Fast värst var ju när jag fick "börja rida"-filmen, hahah ;)

2011-09-26 @ 16:31:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback