Behöver nya ridbyxor

Nu är det så att mina bästa vita ridbyxor börjar ha gjort sitt. Resåren har börjat släppa vilket gör att jag måste dra upp dem konstant och de sitter helt pösigt. Tog fram mina andra vita i söndags för att använda dem i stället, men struntade i det när jag insåg att de inte var mycket bättre. De är nämligen helt svarta på insidan av benen efter en regnig tävling för några år sedan. Sadelns avfärgning gick helt enkelt inte bort i tvätten.

Så nu letar jag alltså efter ett par nya vita ridbyxor. De ska vara i strechtyg så de sitter tajt och sen ska priset inte vara allt för högt. Jag funderar på JW byxorna eftersom de har bra pris, men vill helst inte ha den där texten på benet. Så har ni några förslag, vad har ni för egna vita byxor? :)

Mina nuvarande Riders Company


Vill dock isf ha de som det bara står JW på... :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback