Onsdag

Tack så jättemycket för era kommentarer! Blir jätteglad att ni är ett så fint stöd för mig, det betyder nog mer än vad ni tror kära läsare <3

Idag så ska jag först och främst skriva klart min historieuppsats, om det så krävs att jag sitter kvar i skolan efter skolan. Har jättemycket att göra just nu, uppsatser och redovisningar innan lovet. Antar att jag inte är ensam om det..? 

Ska iallafall ner till trafikskolan sen och göra mitt syntest, så att jag kan skicka in min begäran om körkortstillstånd. Ska sedan även ner och hinna rida båda hästarna idag. Lille Qarlos har fått vila två dagar nu, men idag så tänkte jag rida honom ett pass tänkte jag. Han gillar ju att bli riden, så jag tror han kommer vara på glatt humör. Dags att börja ta tag i hans träning så gott jag kan och förmår, jag ska göra mitt bästa. 

Två bilder på mig och min stora (lilla) stjärna våren 2010






Kommentarer
Postat av: Lovisa

SV: Tusen tack :D

2011-10-27 @ 07:14:48
URL: http://lvdressyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback