Lördag 29e oktober

Idag är en skön lördag med inte allt för mycket planer. Ska strax ner på stan med mamma för att inhandla lite ohästrelaterade saker. Fick en del presentkort och sånt när jag fyllde år, så har lagt ögonen på en del grejer jag vill ha.

I eftermiddag kommer Sofie ner från Stockholm för att hänga med oss här i kära Kattne. Vi har lite planer för kvällen, som förhoppningsvis kommer bli grym!

Ridmässigt har jag tänkt rida ett markarbetspass idag på stora utebanan. Vill helst ha lite bommar och småhinder för att verkligen få igenom Artie i kroppen. Klockan tre har jag dessutom insläpp tillsammans med Freddi, som för övrigt jobbar idag om ni undrar varför hon inte uppdaterar ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback