Vendela gör succe!

Fick ett väldigt roligt meddelande från Emma, som äger min forna stjärna och tävlingskompis! 

Hon och Vendela har tränat både dressyr och hoppning. Dressyrtränaren hade fått rida Vendela och sagt att det var den mest välutbildade ponny hon ridit! Då förstår ni nog hur stolt jag blir :') Hon tror lika hårt som jag på Emma och Vendela som ekipage i framtiden. 

Hoppningen gick också jättebra, jag är så glad att Vendela får chans att träna mer hoppning. Jag satsade så hårt och mycket på dressyren att det varken fanns tid eller pengar till en hoppkarriär. Men nu får hon göra det också, och hon tycker ju att det är så kul! 

Familjen älskar sin nya ponny, och jag kunde inte vara gladare! Tänk att min fina älskade ponny fick det precis så bra som hon förtjänar. Jag fällde en tår när jag fick meddelandet, det gör mig lycklig att Vendela har hamnat så rätt. Dels att hon har det så bra, men också att hon nu kan göra någon annan så glad och lycklig som hon gjorde mig under våra tre år! Allt är precis som det ska vara ♥











Kommentarer
Postat av: Katrine

Åhh vad skönt det måste vara att höra. Önskar att jag när den tiden kommer hittar ett lika perfekt hem till min prins... :D

2011-11-29 @ 22:00:54
URL: http://ponnyprinzarna.se
Postat av: Jorunn

Å gud vad kul att höra! :D

2011-11-30 @ 10:30:59
URL: http://jorunnlavonius.blogg.se/
Postat av: sussi

men oj då..

visste inte ens att finaste V va såld :/ oops.

va länge sen ja va här å hälsa på va rider du på nu har du köpt ny??

2011-12-10 @ 19:16:56
URL: http://siouxzie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback